رویدادها آرشیو خبر ها
دعوا میان مدیران یوونتوس ! انیلی : من خودم پیرلو را به تیم آورده ام و در صورتی که صلاح بدانم، او را اخراج می کنم

دعوا میان مدیران یوونتوس ! انیلی : من خودم پیرلو را به تیم آورده ام و در صورتی که صلاح بدانم، او را اخراج می کنم

گازتا دلو اسپورت امروز در گزارشی ویژه به دعواهای رختکن یوونتوس اشاره کرد و مدعی شده که بعد از بازی بین پاراتیچی و ندود مشاجره‌ای درباره‌ی ماندن یا نماندن پیرلو در گرفته است.

 

پاراتیچی (که ساری را انتخاب کرده بوده) از انتخاب پیرلو اعلام ناراحتی کرده و برای دومین بار در فصل با ندود اخراج پیرلو را مطرح میکند که ندود جواب منفی می دهد.

 

این مخالفت ندود با اخراج پیرلو برای دومین بار در طول فصل جاری بوده و قبلا و بعد از بازی بنتونتو هم درخواست پاراتیچی برای اخراج پیرلو را رد کرده بود.

 

بعد از بازی مشاجره‌ی جدی‌ و نسبتا شدیدی میان ندود و پاراتیچی شکل می گیرد و پاراتیچی به ندود می گوید: تیم از پارسال بهتر است و بازیکنانی که من جذب کردم، باید قهرمانی را جشن می گرفتند.

 

در آخر نتیجه‌ ی بحث ندود و پاراتیچی این می شود که پاراتیچی در رختکن به تودور اعلام می کند که ممکن است فردا صبح مربی تیم باشی. فردا صبح هم در دیدار خیلی کوتاهی که بین ندود، کروبینی، پاراتیچی و انیلی برگزار می شود، انیلی به حمایت از پیرلو می پردازند:

 

من خودم شخصا پیرلو را به تیم آورده ام و در صورتی که خودم صلاح بدانم، او را اخراج می کنم.

 

در نهایت هم گاتزتا مدعی شده که که پاراتیچی هم مثل ماروتا، انیلی را ترک خواهد کرد و از یوونتوس جدا خواهد شد و سال آینده شخص دیگری دیرکتور ورزشی یوونتوس خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: